Tiukkoja treenejä

Eilen ja tänään on kiskottu sellasia treenejä että oksat pois! Eilen kävin reenaamassa pakaroita, rintaa ja olkapäitä ja olipahan vaan pusertamista. Pakaroissa oli pikkusen haparointia, jotenkin muka kiire vaivasi lopussa ja jäi kaksi sarjaa vähän kesken. Ja se harmittaa vieläkin. Kuitenkin muuten huipputreeni ja sitten muistikuvaksi jää että jäi kesken. Höh. Tein rinnalle pulloveria ja olkapäille mm. pystypunnerrusta, vipareita ja cheer pressiä. Pakaroille taas tein yhden jalan prässiä, askelkyykkyä ja kyykkyä taljassa mikä on mulle aivan uus tuttavuus. Siis ristikkäistaljan alakiinnikkeeseen tanko ja siitä sitten pyllistelemään kyykkyä. Mulle on paras että hipaistaan penkkiä ala-asennossa ja sitten ylösnousussa oikein äkäsesti puristetaan pakaroita yhteen. Ja kyllä pakarat kiittää!

Tänään kävin tekemässä vatsalihaksia sillä välin kuin tytsi oli jumpassa. Vanhempi tyttö oli mun mukana salilla ja tsemppas mua tosissaan. Se laski toistoja ja hoputti tauoilla että ala jo tekemään, et oo ikinä valmis jos vaan istut. Siinä sitä sitten otsasuoni pullollaan ähisin vatsoja. Oikein hyvä treeni tämäkin, huomenna ei parane pahemmin yskittää eikä kovasti naurattaa.

Liikkeiden ohjeita on netti pullollaan mutta minä oon edelleen niin kauhean epäluuloinen luonne etten tiedä mihin luottaa, kuka tekee tekniikat kuten kuuluu jne. Lihastohtori Juha Hulmi blogissaan mainostaa kuntosaliharjoittelu.fi:tä. http://lihastohtori.wordpress.com/2013/09/06/kuntosaliharjoittelu-fi/
Blogin jutun perusteella näyttäisi olevan näppärän näköinen sivusto, ilmeisesti siellä vois tehdä omiakin ohjelmia. Tuotahan pitäis kokeilla!

Ja kun blogeista puhutaan, Finishing the project-blogissa oli hupaisa kirjoitus fitmomeista. Blogijuttu löytyy täältä: http://finishingtheproject.blogspot.fi/2013/09/oletko-fitmom.html
Oli kyllä niin totta, moni varmasti ruksii heti kerralla joka kohdan ja useampi kohta piti ruksia itellänikin.
Just eilen nauroin että kyllä on mallillaan kun piti hiuksia harjatessa pullistella peilin edessä. Hehee, mokomatkin hauisten rusinat. Mutta on mulla hauberit paksummat kuin kyynärnivel ettei nyt aivan bambukeppi ole.

Huomenna vielä reenaamaan hauberia ja selkää. Pitäähän sitä tehdä lisää pullisteltavaa ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti